TUT TUT

Hej! Ja, jag hade ju inte tänkt starta den här bloggen med så dåligt uppdatering. Får väl skylla på svärmor... Det verkar som hon är den beska droppen i min annars ganska så söta bägare. Idag var det matdags. Matdags för svärmor betyder att hon kommer hit med alla möjliga maträtter som hon har tillagat till min man. Allt är upplagt i karotter, så det är bara för min man att värma i micron. Hon säger till mig att “griskultingen“ som hon kallar honom är ju inte så förtjust i maten jag lagar, så det är bäst hon kommer med mat så han inte svälter ihjäl. Portionerna är bara till en person, så det är bara menat att min man ska äta av det. Hon kommer med mat varannan till var tredje dag. I dag hade jag ”turen“ att hon stannade och höll mig sällskap som hon sa. Jag har ju ändå ingenting att göra, sa hon också. Efter hon hade suttit och snattrat i några timmar kom min man hem tidigt från jobbet för en gångs skull. Hon slängde sig om halsen på honom och pussade honom så han fick röda läppstiftsmärken på kinderna, sen värmde hon en av sina medtagna maträtter i micron och matade honom med sked. Och nej, jag skojar inte. Hon till och med sa En sked för mamma, En sked för pappa, En för morfar osv. Mellan tuggorna petade hon honom i magen och skrek TUT TUT!!! Vid det här laget tog jag en promenad och hamnade på McDonalds. Min middag bestod av en hamburgare utan pip i magen och TUT TUT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0